keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Näytellään elämää

Pää lyö tyhjää.
Väsyttää vaan.

Ei ole nälkä. 
Ei ole mitään.
Minä en ole mitään.

Terapiassa ollaan keskusteltu rooleista, esitän kuulemma paljon.. Vedän roolin, jonkinlaisen maskin päälleni. Mutta niinhän me kaikki?
Tähän pysähtyykin ajatukseni, tai ei se pysähdy, ajatuksenkulusta en vain pääse perille.
Olen aivan sekaisin, kuka oikein olen? Onko roolini esittämistä vai oikea minä? Ei, taas menen ihan sekaisin ajatuksissani. Apua, kuka minä olen? 
Päätäni särkee.
En toisaalta tunne mitään.

Olen vain niin helvetin väsynyt. Yhdeksän päivän treeniputki loppui. Tänään lepopäivän olenkin kuluttanut aikalailla kotona ja terapiassa (alan käyttämään sanaa terapia, koska sitähän se kai on), jonka jälkeen jouduin kaupungilla hengailemaan tunnin verran (eli siis kävelin reippaasti) ja illalla teinkin todella lyhyen lihaskuntotreenin.. Hehheh. Tämän päivän syömiset ovatkin olleet vettä, kaksi purkkaa ja 20-30 karkkia. Eli kai aika hyvin? 
Hitto.

Onko teillä lukijoilla jotain pyyntöjä, ajatuksia tai ideoita, millaisia postauksia haluaisitte lukea? Vai kenties haluaisitteko kysyä jotain?

Jos löydätte itsenne, pitäkää hänestä hyvää huolta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti