keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Miten päivät kuluvat?

Tuntuu pahalta. Kaikki tuntuu niin pahalta.
Hengittäminen tuntuu pahalta.
Oleminen tuntuu pahalta.
Syöminen tuntuu pahalta,
lihominen tuntuu pahalta.
Olen lihonut ja ahdistaa ihan helvetin paljon.
Itkettää.
Miten oon voinu menettää kontollin näin?

Olen koko ajan todella väsynyt, enkä oikein tiedä mitä tänne blogiinkaan kirjoittaisin.
Joka päivä, koko ajan mietin ruokaa ja herkkuja, mitä kaikkea voisinkaan syödä! Mitä suklaakeksejä söisin? Mitä kakkuja kaupasta saisin ja oi että jäätelöä.. mitä kaikkea hyvää voisinkaan syödä! NAM! ..... HYI YÖK! 
Muutaman kerran on käynyt niin, että olen syönyt, ahminut ja oksentanut. Ja kuitenkin olen lihonut. Olen neljänä päivänä käynyt lenkillä, kyllä, väsymys on suuri ja silti olen lenkille lähtenyt, pakko! Lenkkeilystä huolimatta, olen lihonut, turvonnut, paisunut iso pallo. Ahdistavaa. 
 Onneksi koko tämän päivän olen saanut motivaatiota ruokavalion muutokseen. Nyt jäävät sipsit, keksit ja kaikki herkut! Suon itselleni kaakaon makeisena, koska sokerinhimo on kumminkin suuri ja olen heikko. Hehheh... Voi helvetti kun kontrolli on oikeasti mennyt. En hallitse syömisiäni, saatan sortua ahmimaan yht äkkiä. Yhdessä päivässä sain kokonaisen ison muropaketin menemään, siinä sivussa kaikkea muuta..
Pakko muuttua. En halua olla iso.

Lääkitys ei ole mielestäni aiheuttanut minkäänlaisia sivuvaikutuksia.. Päänsärky iskee kylläkin muutama tunti sen jälkeen kun olen lääkkeen ottanut..ehkä vain sattumaa? Näin ainakin luulen.

Näillä mennään päivä kerrallaan.

3 kommenttia:

  1. Kuulostaa erittäin tutulta. Sä oot tärkeä!!! Ja arvokas!!!! Jos kukaan sanoo sulle mitään tyhmiä juttuja niin sä et oo ansainnu niitä!!! Sä SAAT tuntea mitä tunnet, saat tuntea älyttömästi ja jos joku tulee sua itsekkääksi sanomaan oli se sitten sun oma ääni pään sisältä tai kuka vaan toinen ihminen niin se ei puhu totta!! Sä et oo itsekäs. Sä oot aivan järjettömän vahva selviytyjä
    Huomaan sussa paljon sisäistä vahvuutta, jota et ite huomaa <3 sulla on oikeus jokaiseen tunteeseen mitä kerrot. (tässä lauseita mitä ite haluaisin että joku sanoo mulle, niin halusin sanoa nämä sulle!) Vielä: sä et ole turha ihminen.

    VastaaPoista