lauantai 1. heinäkuuta 2017

Muutoksia elämässä

Vuokrasopimus alkoi tänään.
Oon saanut hoidettua aikuisten juttuja.
Mulla on sähkösopimus, kotivakuutus, avain omaan kotiin ja oon pakannut tavaroita.
Tänään mennään siivoamaan.

Mulla välähti se yht äkkiä, jos mulla ei tuu olemaan varaa ruokaan, enkös mä silloin syö vähemmän?
Enkös mä silloin laihdu??
Ehkä!
.....sairas puoli nostaa ruokailuissa päätään. Onko kellään ideoita, reseptejä millä sais ruokaa tehtyä opiskelijan budjetilla?

Muutoksia elämässä, liikaa.
Ahdistus on ollut voimakasta, mutta siitä on selvitty. Ehkä mä vielä putoan korkealta kun asunto on saatu kuntoon. Tää voimakas stressi katoaa nopeasti.
Pienempänä olin yleensä viimeisenä koulupäivänä tai todistusten haussa sairaana. Kuume nousi korkealle ja en päässyt kouluun. Se voimakas stressi taisi sen aiheuttaa.

Tällä viikolla oli myös lääkärin kanssa hoitoneuvottelu. Äitini oli siellä mukana. Voisin siitä erikseen kirjoitella...mutta se on liian raskasta nyt kirjoitettavaksi.

Reseptejä otetaan innokkaasti vastaan esimerkiksi kommentteihin tai sähköpostiini laulavalilja@hotmail.com.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti