maanantai 3. heinäkuuta 2017

Parisuhde

Mä olen se huonompi puolisko
en osaa mitään
puhun väärin
kysyn typeriä
olen tyhmä
oon syyllistävä
oon turha
säilytän turhia tavaroita
olen huono

ahdistaa niin paljon
ahdistaa enkä voi näyttää toiselle sitä puolta
olen siis hiljaa
yritän niellä itkua
otan kohta rauhottavaa vaikka tiedän ettei se mitään oikeasti auta

Parisuhde on välillä vaikeaa, varsinkin kun toisen sanat ottaa tosissaan.
Olen masentunut ja turhaudun helposti. Toinen puolisko ei ole tätä kovinkaan paljon nähnyt,
siis häneen en turhautumistani pura, emme huuda toisillemme ikinä vaikka parisuhdetta on jo reilusti yli vuosi takana. Mutta toisaalta hiljaisuus satuttaa välillä enemmän.
Saa nähdä mitä tapahtuu kun olemme asuneet jonkun aikaa saman katon alla...

4 kommenttia:

  1. Miten menee?
    Toivottavasti hyvin:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei. Ei mene kovinkaan hyvin, yritän pysytellä tässä maailmassa, tässä hetkessä, päivä kerrallaan.
      Kiitos kysymästä :)

      Poista
  2. Kiva kun oot kirjoitellut blogiisi.
    Ainahan välillä on huonoja päiviä mutta onneksi niitä hyviäkin päiviä mahtuu mukaan:-)
    Mä oon elämässäni oppinut sen että positiivisella elämänasenteella pääsee jo aika pitkälle.
    Mä haluan vaan kaikille hyvää ja tiedän että sullekin tulee vielä paljon hyvää tapahtumaan.
    Maailmassa on ihan liikaa pahaa joten senkin takia on hyvä pitää läheisistään huolta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia.
      Mä haluan kaikille hyvää, yritän tehdä muiden elämästä parempaa.
      Blogiini on hyvä purkaa ja pohdiskella asioita. Toivon että teksteistäni olisi muillekin hyötyä, jos joku muukin ajattelisi samalla tavalla..

      Poista