keskiviikko 10. heinäkuuta 2019

Seksuaalinen hyväksikäyttö

Mennään suoraan asiaan.

Lapsena minua käytettiin hyväksi monta vuotta. Mitä tein? Hiljenin.
En uskaltanut kertoa kenellekkään, en äidille, en kaverille en kuraattorille.
Kunnes 18vuotiaana join itseni kaverini kanssa humalaan, purskahdin itkuun ja kerroin asiasta.

Psykologille uskaltauduin myös kertomaan, mutta en suostunut kertomaan kuka käytti minua hyväkseen.

Nyt olen mennyt eteenpäin. Kävin poliisilaitoksella tekemässä rikosilmoituksen, nyt asiat etenee. Vielä joku aika sitten vannoin, että en vie tätä asiaa poliisille, koska asia on vanha juttu.
Uskaltauduin kertomaan vanhemmilleni, että kuka tämän minulle teki.
Asiat etenee, mutta minua pelottaa. Asia tulee ilmi. Sukulaiseni saavat tietää asiasta.

Onko tässä vain minun sanani hänen sanaansa vastaan? Pelottaa. PELOTTAA.
Olen löytänyt itselleni lakimiehen.
Onneksi minua tuetaan.

Pelottaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti