perjantai 19. toukokuuta 2017

elämä luisuu pois

Musiikki yksin soi
mä en tahdo mennä enää sitä kuulemaan
nyt elämä luisuu pois
enkä mä saa sitä virtaa katkeemaan
jokainen tunti
syö sitä pois

Katoan jälleen ja palaan takaisin
olen kuin minua ei olisikaan
vaikka minä olen tässä.

Näen elämäni suunniteltuna,
suunnitelma on oltava, valhe on oltava muille.
Onpahan jotakin mitä kertoa muille kun muut kysyvät "mitä aiot tehdä elämälläsi".
Kyllä, olen saatanan laiska paska elämänsä menettänyt. Kiitos vain,

Pääsin opiskelemaan, tää on sellanen ala jossa mä ehkä oon ees jollakin tavalla hyvä.
Olenhan nainen,
haha.
Mä olen silti edelleen sairaslomalla.
Mä toivon, että syksyllä olen paremmassa kunnossa.
Tänä keväänä opiskelua on vain noin kuusi päivää, mä selviin.
mun on pakko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti