perjantai 22. huhtikuuta 2016

Rivatril ja muuta höpinää

Heippa taas!

On ollut niin sekavaa elämää, että kirjoittaminen on jäänyt.
Mitä mulle kuuluu?
Mulla vaihdettiin taas lääkettä. Käytiin edronax, mirtsapamiini, ketipinor ja fluanxol läpi.
Nyt uutenä lääkkeenä rivatril kaksi kertaa päivässä. Kellään kokemusta? Käytetään epilepsian hoidossa.
Tällä hetkellä lääkkeenä siis menee seronil, rivatril ja mirtsapamiini tarvittaessa illalla.

Mulla on kerrottavaa.
Mä seurustelen.
Mulla on poikaystävä. Se tuntuu niin oudolta sanoa ääneen, tai kirjoittaa.
Olen itse vähän  sitä mieltä, että mun ei kannattaisi tässä tilassa seurustella. Mutta silti,
mä rakastan häntä.
Mitä rakkaus edes oikeasti on?
Heh, hän ei ole lähtenyt viereltäni vielä minnekään. Aika näyttää mihin tämä vie..

Olen yrittänyt jäädä junan alle, olen yrittänyt elää, yrittänyt tehdä muutoksia mutta mikään ei tunnu auttavan..
Ajallaan.
Päivä-osasto jaksokin tuli koettua.

Syön miten sattuu ja lihon, oksentelen, enkä liiku. Kerran tai kaksi kertaa viikossa juon alkoholia reippaasti. Siitä voisin tehdä postauksen kun saan vain inspistä. Alkoholi, baari, miksi? Olisi siitäkin niin paljon kerrottavaa...

Mitä muilla mielessä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti